sunnuntai 13. kesäkuuta 2010

Silmukkamerkkejä

Eilen oli päivä, jolloin kaikki tapahtui hitaasti;) Olin ihan poikki edellisen päivän polttareista ja olisi tehnyt mieleni ommella tai vain olla.. Kuopus kuitenkin oli kovin askartelu tuulella ja piinasi minua tekemään jotain yhdessä, ehdotti paperiaskartelua, mutta ei ollut tarpeellisia tarvikkeita... Keksin, että jospa hän tekisi silmukkamerkkejä sillä aikaa kun minä ompelen:) Mutta helmiaskartelu näytti niin kivalta, että ompelu sai jäädä ja liityin kuopuksen seuraan ja niin teimme yhdessä silmukkamerkkejä:)

Minulta jäi kesken kyllä pahasti tekemiseni, kun meille tuli vieraita. Mutta kuopus sai näppärillä sormillaan omansa valmiiksi:



Minä sitten yöllä kun lapset nukkuivat ja odotin miestä kotiin (oli vuorossa sulhasen polttarit). Tein sitten yhteensä 30 merkkiä. Ja ehdin nukkumaan ennen miehen kotiin tuloa;)

2 kommenttia:

  1. Hauska sattuma, että ollaan samoissa puuhissa oltu;) Minä en kyllä ihan tuollaisia määriä tehnyt, mutta ehkä kohta taas lisää. Kauniita noista kuopuksen ja sinun merkeistä tulikin.

    VastaaPoista
  2. Kiitos Zelda:) Aika koukuttavaa puuhaa tämä on;) Pakko kohta mennä ostamaan lisää tarvikkeita...

    VastaaPoista