maanantai 7. maaliskuuta 2011

Sny yllätti:)

Tänään oli keittiönpöydällä minua oottamassa kirje:) Snyni on vihjaillut, että tulossa on muistamista, mutta odotin aikaisintaan huomenna saavani jotain. Mutta tämä tuli oikeasti hyvään saumaan, tämä päivä on ollut aika kamala... Mutta nyt ei enää ole:)

Kiitos sinä ihana salainen ystäväni!



Kutkuttavaa kun kortissa luki, että "Ehkä tästä lähetyksestä voi jo päätellä jotain tulevasta." Minulla kyllä lyö ihan tyhjää, mutta jotain ihanaa se varmasti on:) minulla on varmasti tämän kevään paras SNY! :)

Iloa viikkoonne kaikille teille!

2 kommenttia:

  1. Ihanaa, se on perillä :D (Toivottavasti et vielä ennestään omistanut tuota kirjaa. Näin sen, enkä voinut vastustaa.) Lähinnä se vihje liittyy tuohon korttiin, mutta ei siitä sen enempää ;)

    Ja äläs ny, mulla nousee kohta hattuun ;)

    VastaaPoista
  2. NY: Minustakin ihanaa kun on perillä:) En omistanut ennestään tätä kirjaa, mutta olen kyllä sen ajatellut hommata. Osaat pelottavasti lukea ajatuksiani;)
    Minäpä vihjettä pohdin sitten varmaan siihen asti kunnes se paketin mukana paljastuu:D
    Sinulle saa vaikka noustakin hattuun, olet kyllä aarre! :) Ja minä onnekas:)

    VastaaPoista