perjantai 29. maaliskuuta 2013

Pitkäperjantain aamu :)

Toivottavasti tästä perjantaista tulee pitkä, on niin paljon kaikkea mitä tahdon tänään ehtiä tekemään :)

Onneksi mies tekee ruuan, niin minä ehdin neuloskella enemmän :D

Tämän aamun ihanat hetket kaikessa rauhassa heräten:





Ensimmäisessä kuvassa minun lempikahvikuppini ja lempivillasukkani :) ja se kirkas lasissa on vettä ;) Kahvikuppi on Marian käsialaa ja villasukat Nikitan, kiitos teille molemmille! Neuleen (revontulihuivi, hih!) alla oleva hame on Konttikirppikseltä ostettu tylliluomus, tykkään hameesta ja käytän sitä usein. Kontti on oikea aarreaittaa laihduttajalle! Muutamalla eurolla saa kivan vaatteen. Voin suositella kaikille siellä käyntiä!

Migreenikin vaivaa kivasti näin vapaiden alussa, mutta päätin etten välitä! olen lääkinnyt itseni ja toivon, että lääke pian vaikuttaa. Odotan myös ihanaa herkkuateriaa, valkosipuliperuinoita ja lammasta, nam!


Muistakaahan osallistua arvontaan edelleen
:)

Ja kiitos kivoista kommenteista edelliseen postaukseen. Kaikki kommentit lämmittävät mieltäni kovasti!

Mukavaa pääsiäisen aikaa teille kaikille! Minä jatkan kahvin juontia ja neulomista :)

5 kommenttia:

  1. Toivon myös oikein piiitkää perjantaita samoista syistä. Muutenkin voisi päiviin saada lisää tunteja, niin että jospa ei siirrettäisikään kelloja eteenpäin vaan lisättäisiin tunteja puolella? :)
    Oikein ihanaa pääsiäistä sinulle!

    VastaaPoista
  2. Hyvältä kuulostaa sinun pääsiäisesi (paitsi se migreeni). Kyllä kelpais minullekin valkosipuliperunat ja lammas, nam. Kerkeisköhän osingolle jos heti hyppäisin linja-autoon =D

    VastaaPoista
  3. Minä olen nukkunut tosi pitkään tänään ja aion myös keräillä voimia tekemällä kaikkea ihanaa, josta pidän. Suloinen muki ja kauniit sukat sinulla siellä ja ollapa meilläkin täällä Kontti, huokaan vaan;)

    VastaaPoista
  4. Hyvää pääsisen jatkoa sinulle!

    VastaaPoista
  5. Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta, hyvää pääsiäistä!

    VastaaPoista