perjantai 2. heinäkuuta 2010

Oravannahkakauppoja;)

Tein oravannahkakauppoja Ertzun kanssa:) Hän halusi Anna kaikkien kukkien kukkia kirjan, minulta sellainen löytyi, vaan en raaskinut omastani luopua. Joten ehdotin, että ostan hänelle uuden ja hän tekee minulle kämmekkäät:) Kirja meni hänelle joskun viime kuun alussa (muistaakseni) ja samoihin aikoihin sain häneltä nämä. Nämä olivat kuulemma harjoituskämmekkäät. Minusta hienot ja ihanat!

Tässä kuva kirjasta, tässä kuvassa tosin se minun omani, joka jäikin minulle:



Tällä viikolla tuli isokokoisesta kirjeestä kortti Itellalta, eilen ehdin vasta postille asti ja kirjeen sain avattua vasta illalla kymmenen jälkeen (olin askartelemassa ystäväni apuna hääkoristeita huomisiin häihinsä). Ja näin ihana huivi kuoresta paljastui:



Huivi on virkattu Rosemohairista. Itse en osaisi! Onneksi on Ertzu:) Eli sain kämmekkäät ja huivin ja Ertzu sai vain tuon kirjan;)

Olen minäkin saanut aikaan jotain, mutta siitä en voi enempää kertoa ennen huomisia häitä;)

2 kommenttia:

  1. Sulla on nämä oravannahkakaupat onnistuneet vallan erinomaisesti ;D Ja aivan ihania lankoja olet saanut; noitarumpu kuulostaakin jo vallan villiltä langalta!
    Oikein mukavaa ja lämmintä viikonloppua!

    VastaaPoista
  2. Bemu: minunkin mielestäni oravannahkakaupat ovat onnistuneet vallan hyvin:)
    Saa nähdä kenen jalkoja tuo noitarumpu rummuttaa, jospa vaikka omiani. Toivossahan on hyvä elää;)
    Mukavaa ja lämmintä viikonloppua myös sinulle! Me pääsemme piiiiitkästä aikaa nauttimaan kesähäistä!

    VastaaPoista