keskiviikko 1. joulukuuta 2010

Haaste

Krista lykkäsi minulle tällaisen... Osaankohan edes vastata;)

1.Mitä vastasit kysymykseen pienenä,mikä sinusta tulee isona?
- Strapetsitaitelija. Ja nyt pelkään korkeita paikkoja ihan hirmuisesti!

2.Mitkä olivat sarjakuvien/piirrettyjen lemppareita?
- Mikki Hiiri on aina kuulunut suosikkeihini ja Tohtori Sykerö oli aika symppis

3.Lempileikkejäsi?
- Barbie leikit ne taisi olla. Ja ulkona kulmakunnan kakaroiden kanssa kaikenlaista leikittiin, rokee ja pokee jne.

4.Parhaat synttärit ja miksi?
- Parhaista en tiedä, mutta nelikymppiset jäi mieleen:) Johtuukohan siitä, että niistä on niin lyhyt aika:D

5.Mistä urheilusta pidit/harrastit?
- Tykkäsin lapsena ihan perus jumpasta. Jazz-baletissakin olin jonkin aikaa.

6.Ensimmäinen musiikki-idolisi?
- Olisko ollu Duran Duran, isä ei kyllä tykännyt tästä musasta yhtään;)

7.Paras joululahjasi/muu lahja jonka olet saanut?
- Aika monta hyvää lahjaa olen saanut, nyt ei tule mieleeni mitään ylitse muiden. Lapset on tietysti olleet ne kaikkein rakkaimmat lahjat ikinä:)

8.Mitä olisit halunnut tehdä,jota et ole vielä tehnyt?
- En ole rakentanut itselleni nukkekotia ja sen sisustusta. Vielä joku päivä haaveeni toteutan:)

Jatkan tätä haastetta Zeldalle, Kirsikalle ja Smirgelinelle:)

8 kommenttia:

  1. KIITTI!!!!!
    Mä,mä mä sit tykkään näistä.

    VastaaPoista
  2. Nelimummi kiittää, eka tonttu on valmis. Onko sinusta paljonkin eroa noilla huovutettavilla langoilla? Tein havunvihreällä fritidsgarnilla ja purolla ensimmäiseni. Vihreä huopui hyvin ja oli helppoa muotoilla, mutta puro huopui kovaksi ja muotoilu oli hankalaa. Purossa oli vain niin ihana väri, hattu ja parta samaa sävyä. Huopanen myöskin on useimmiten "työlästä" muotoiltavaa, muuta siitä saa paksut ja vahvat kintaat. Tove taas ohutta ja pehmeämpää.Ristin tontun vanhaksi vihtahousuksi, oli parrassa semmonen repiminen, mut on se niin "ihunan värinen".

    VastaaPoista
  3. Nelimummi: Ole hyvä:) Minä olen tehnyt vain huopasesta noita tonttuja, mutta olen huomannut niissäkin eri väreissä huopumis eroja.
    Purosta teen nyt kuopukselle tumppuja. Toivottavasti huopuu niin, ettei tule ihan tönköt tumput..

    VastaaPoista
  4. Nelimummi kysyy vielä sitä, mistä on nuo hiirihaalarin kaavat? Mummikin ompelee, mutta vain jos on hyvät kaavat. Ottobre lehden vanhoja numeroita tilailen yleensä, kun löydän kivan kaavan.

    VastaaPoista
  5. Nelimummi: Jostain MuotiMuksu lehdestä tuo kaava on napattu. Yritän etsiä jossain vaiheessa lehden hyppysiini, niin ilmoittelen sitten sinulle:)

    VastaaPoista
  6. Heippa vaan. Minulla on Muotimuksu lehtiä vuodelta 2000- 2003, selasin niitä, mutten löytänyt. Vanhin lapsenlapsistani on syntynyt keväällä 2000, silloin tilasin tuon lehden. Kaavat oli vain aikas reilunkokoisia.
    Nelimummi

    VastaaPoista
  7. Nelimummi: Nyt en osaakaan sanoa, että mistä lehdestä tuo kaava on... Kaivoin piirtämäno kaavan esille ja yleensä noihin kirjoitan, että mistä lehdestä olen piirtänyt, mutta tähämpä en tietysti ollut... Nyt ennen joulua en ehdi lehtiäni läpi kahlaamaan ja voi mennä aikaa ennen kuin ehdin joulun jälkeenkään. Mutta jos satun löytämään ilmoitan kyllä:)

    VastaaPoista