torstai 25. elokuuta 2011

Tadaa!! Revontulihuivi jälleen :D

Tämä revontuli on yhdeksäs valmistunut KyJy työ ja 37. tekemäni revontulihuivi :) Ja vielä aion muutaman tehdä, en siis ole malliin kyllästynyt ollenkaan!

Tämä huivi pakataan joululahjalaatikkoon :) Kiitos Vee puikkolainasta :)



Tämä neulottu 5,5 bambuisella pyöröpuikolla :)

Mukavaista loppuviikkoa kaikille! Minä täällä vatsaani parantelen oksutaudista... Pari päivää olen ollut kotosalla, huomenna olisi tarkoitus mennä jälleen töihin :)

25 kommenttia:

  1. Oi-oi,miten kaunis,ihanat syksyiset värit! Toivottavasti olet jo työkunnossa!

    VastaaPoista
  2. Sirpa: Kiitos :) Minäkin tykkään näistä väreistä! Alan olla työkunnossa, syöminen ei ole vielä listalla nro 1. mutta sisällä jo pysyy :)

    VastaaPoista
  3. Uuh mikä ihana ruskaväritys :) Niin kaunis.

    Pikaisia paranemisia.

    VastaaPoista
  4. Revontulimestari, ihan oikeutetusti! Itse kyllästyin viidennen vai kuudennen revontulen jälkeen, eikä vieläkään houkuta tehdä uusia... Pikaista paranemista!

    VastaaPoista
  5. Kauniit värit ja kaunis huivi ja ihan mun ansiota :) Tai siis mun puikkojen... Oikeesti, olet taitava!

    Parane pian ja toipilaana ei mennä töihin, eihän?!?!?

    VastaaPoista
  6. ihanan värinen huivi :) Paranemisia!

    VastaaPoista
  7. Ohoh, sinäpä nopea postaaja olet;) Tuosta huivista tulee ihan syksy mieleen.

    VastaaPoista
  8. Upee! Kuinka kauan sulla menee tollasen tekemiseen? Mä olen nyt omani puolivälissä ja lauantaina alotin. Tosin ei oo oikein aikaa aina neuloa, kun pitää käydä töissä ja koulussakin. Ruokatuntikin on niin lyhyt, ettei siinä paljoa ehdi vaikka työkavereiden huvitukseksi aina neulonkin samalla kun syön. :D

    VastaaPoista
  9. Onnellinen se joka noin kauniin huivin saa jouluna paketista!

    VastaaPoista
  10. Ihanat ruskan värit. Joku on jouluna onnellinen :)

    VastaaPoista
  11. Kaunis huivi! Toivottavasti olet jo parantunut! Ei ole tuota tautia kauheampaa...

    VastaaPoista
  12. Kaunis on huivi, ihanat syksyn värit!:D

    VastaaPoista
  13. Ihanat värit! Tuntuu että kaikki ovat tehneet vähintään yhden Revontuli-huivin paitsi minä... Ehkä teen sen sitten kun se ei enää ole muotia ;)

    VastaaPoista
  14. Kaunis, kuten Revontuli aina! Pikaista paranemista!

    VastaaPoista
  15. No wau! Upea :) Mulla on vielä revontuli tekemättä :)

    VastaaPoista
  16. Annie: Kiitos :)

    Drucilla: Vai oikein mestari, pah! Varmaan löytyy joku joku on koukuttunut pahemmin kun minä ;)

    Askartelin itte: Kiitos :)

    Vee: Kiitos :) Juuri sinun ansiostasi tämä huivi valmistui :)
    En kai mä enää toipilas ole, tolpillani pysyn ;)

    Jenni: Kiitos :)

    Neferi: Jep :)

    Neule-Kirppu: Juu ja hämeestä olen kotoisin :D Minustakin tästä huivista tulee syksy mieleen :)

    Maria: Kiitos :) Riippuu vähän montaako työtä teen kerralla ja kuinka pljon ehdin/saan neuloa, mutta jos teen vain tällaista huivia niin 3-5 päivää riippuen kuinka pitkää päivää teen töissä :)
    Hih, olisikin kiva nähdä kun teet käsitöitä ja syöt :D

    Katjuksa: Naapuria ajattelin ilahduttaa, toivottavasti ilahtuu :)

    Simpura: Totta :) Toivotaan, että saaja on samaa mieltä :)

    raitasukka: Samaa mieltä :)

    Lankakeiju: Niin on :)

    Auli: Kiitos :) Kyllä minä olen töihin lähdössä :) Oksutauti on kyllä taudeista pahimpia...

    Paula Kristiina: Kiitos :)

    Pirjo: Kiitos :) Tiedän muutamankin joka ei ole tehnyt :D Siis ihan neulojista ;) Ei kai nämä mene ikinä muodista :D

    Ihalaiska: Kiitos :)

    Nipi: Kiitos :) Aiotkos joskus tehdä?

    VastaaPoista
  17. oooh!! onpas ihanan värinen!!! :)mulle iskee aina mieli tehdä uusi ja taas uusi, kun näkee jonkun muun tekemän revontulen. muilla aina tuntuu olevan paremman värisiä. :) itsellä jo kolme tehtyä.

    VastaaPoista
  18. Ihanan syksyinen revontuli :)

    VastaaPoista
  19. TODELLA NÄTTI HUIVI JA VÄRIT OVAT TOSI MAHTAVAT . PARANE OIKEN PIAN :)

    VastaaPoista
  20. Kaunis on todella. Tulee niin haikuli olo kun noita nättejä Revontulia näissä blogeissa kattelee. En ole saanut puikoille vielä ensimmäistäkään ja täällä kun näkee mitä ihanimpia värejä, niin ei edes tiedä minkä värisest pitäisi lähteä liikkeelle!

    VastaaPoista
  21. Lotta: Kiitos :) Nuo on minusta kauniita ja vaikka teksisi samasta väristäkin, niin huivi näyttää ihan erilaiselta kun väri alkaa eri kohdasta huivissa :)

    kisa: Kiitos :)

    amuk: Kiitos :) Kyllä minä jo kunnossa olen, onneksi tuo tauti ei kauan kestä!

    Elina: Kiitos :)Kokeile montaa eri väriä :D

    VastaaPoista