lauantai 12. toukokuuta 2012

Onnellinen :)

Olen mielestäni onnekas, ympärilläni on niin paljon ihania ihmisiä :) Olen aina (tai no ainakin vanhemmiten ;)) ollut ihminen, joka haluaa hyvää ympärilleen. Olen myös huono "juorujutuissa", siksipä esim. työpaikallani olen aina ulkona kaikesta... En osaa kuunnella juttuja, jotka eivät kuulu minulle, en osaa lukea rivien välistä jne. Jos joku haluaa sanoa minulle jotain, niin paras siis sanoa suoraan :D

Mutta olen siis onnellinen kaikista ystävistäni. Yksi lahjoitti minulle yllärinä huivin! Kiitos ihana Ertzu :)



Otin taas osaa Novitan neulomossa neuleet kiertoon ketjuunkin, sain itselleni Vihervaarannelilta ihanat sukat :) Tai oikeastaan neiti sai, lupasin ne hänelle ennekuin ne tulivatkaan. Jos olisin nämä ensin nähnyt niin olisin voinut olla erimieltä :D Kiitos Vihervaanneli!



Ja tästäkin pikkuruisesta kesäkassistani olen onnellinen :) Tilasin tämän Ammiinalta! Ja tykkään siis kovasti, vielä ihanampi luonnossa kun kuvassa :)



Ja kummipojastani (1v8kk) tuli eilen isoveli, laittelen seuraavaan postaukseen pikku prinsessalle tekemäni jutut :)

Mukavaa lauantaita teille kaikille! Jospa taas innostuisin päivittämään blogiani useammin ;)

1 kommentti:

  1. Aivan ihana tuo huivi. Taitaa olla lazy katy huivin muodosta päätellen.

    VastaaPoista