torstai 22. huhtikuuta 2010

Postin tuomaa ja muuta höpinää

Sain tänään ihanan kirjeen! Sisältä paljastui nämä:



Sain nämä ihanuudet Neulomossa Lilialta, teimme vaihtokaupat, hän sai vyyhdin vironvillaa ja minä nämä ihanuudet! Olen onnellinen ja kiitollinen:)

Ja minulle ihan yllätyksenä tuli tuo pienempi sormeen laitettava tyyny. Söpö, söpö, söpö ja minun ihan omakin vielä:)



Nyt kun raahasin sitä vironvillaa kotiin niin monta vyyhtiä viime viikonloppuna, niin päätin tikuttaa valmiiksi ystävä-kullan huivin. Hauskasti tässä menee värit juuri päinvastoin kun omassani. En paljasta tässä kuitenkaan ihan kokonaan tätä huivia, vähän vaan saatte kurkistaa;)



Tässä kulmaa, että näette että kyseessä todellakin revontulihuivi:) Tämä on sitten se 26. minun tekemäni ja seuraava on jo puikoilla:D



Sitten ukko-kullan kasvatteihin:) Meillä on alakerrassa pukuhuoneen ja pesuhuoneen ikkunalla taimia. Mies niitä hoitelee (huomattavasti parempi viherpeukalo kun minä...) ja siemenestä nämä alulle laittanut. Kasvihuoneesta nämä saavat sitten toukokuussa uuden kodin:)

Paprikan alut:



Ja tomaatin alut:

2 kommenttia:

  1. Voi ihanuus, mikä se sieltä pilkistikään, kertakaikkiaan! Värit ovat ihanat:)

    Nuo saamasi neulatyynyt ovat kyllä kanssa ihan ylisöpöt=)

    VastaaPoista
  2. Kyllä sinä sen huivin pian saat harteillesi Zelda, ole huoleti;)
    Minustakin nuo tyynyt on ylisöpöt!

    VastaaPoista