keskiviikko 9. marraskuuta 2011

Kaulan lämmittimiä :)

KyJyt ei etene, mutta kaikkea muuta kyllä syntyy ;)

Tein ystävälleni joulupakettiin baktuksen, tuo lanka (Soft silk) on niin epätasaista, että sileä neulepinta näytti ihan kamalalta!! Siksi päädyin neulomaan oikein-nurin ryhmiä liinaan :) Tämän langan olen aikoinani ostanut ihan tätä ystävääni varten ja päättänyt jo ostaessa, että teen siitä hänelle lahjan jossain vaiheessa.



Ja neiti tilasi itselleen tuubihuivin (olisihan tuo osannut itsekkin sellaisen tehdä ;)) ja äiti tietysti teki :) Tylsää puuhaa sanon minä ;) Kasin puikoilla oli ihan kamalaa neuloa, mutta onneksi joutuisaa :D Lankana tässä Love Garnin Cosy Wool. Ihan kiva lanka, onneksi sitä jäi vielä pipon verran (minun piponi ;)).




Minulla menee nykyään kaikki aika koruja näperrellessä! Ihanaa ja koukuttavaa puuhaa... Tosin lupasin itselleni, etten hurahda tähän! Vaan pahaa pelkään ;) Minusta minulle olisi kyllä riittänyt nuo lanka ja kangasvarastot ;)

Ihanaa loppu viikkoa kaikille teille :) Minä kouluttaudun huomisen päivän excelin jatkokurssilla, ihanaa!

2 kommenttia:

  1. Mä aloitin kolme vuotta sitten tuubihuivin. No mulla oli liian ohutta lankaa ja liian pienet (ohuet vai miten se sanotaan) puikot, mutta sain tehtyä sitä kaks riviä. Purin sen sitten joskus viime keväänä ja ostin kympillä kaupasta tuubihuivin :D Toi sun tekemä on kyllä hienompi. Mut mä olisin halunnut jo sillon kolme vuotta sit sellaisen ja niitä ei myyty.

    VastaaPoista
  2. Pirita: Sä oot siis ihan edelläkävijä muodissa näköjään :) Puikoista voi sanoa, että ne liian pienet tai liian ohuet, ihan kuinka haluaa. Tai ainakin mä sanon ;)

    VastaaPoista