torstai 17. marraskuuta 2011

Messuilemaan Tampereelle, jee!

Olen menossa siis huomenna Suomen kädentaito messuille Tampereelle ystäväni Zeldan kanssa :) Ihanaa!!

Tänään ei ole ollut niin ihanaa... Migreeni hyökkäsi taka vasemmalta ja kaatoi minut sängyn pohjalle :( Onneksi alkaa helpottaa, enää sellainen tyhjä jomottava kohta vasemmalla puolella... Toivottavasti menee kokonaan pois huomiseksi! Huis pois!

Minua ja Zeldaa saa tulla moikkamaan messuilla mikäli meidät tunnistatte ;) Zeldalla roikkuu korvissa harmaat varikset, minulla vaahtokarkit :) Molempien korvikset on ostettu Elvarilta :)

Minun korvikseni, tai jos totta puhutaan niin neidin, näyttävät tältä:


Anteeksi huono kuva, vaaleanpunainen on oikeasti enemmän vaaleanpunainen :D

Mukavaa torstai iltaa ja koko loppu viikkoa teille kaikille :)

21 kommenttia:

  1. Ompas makeat korvikset! Hyvää messukeikkaa!

    VastaaPoista
  2. Hei!

    Sinne messuille olen minäkin menossa...saas nähdä törmälläänkö? ;)

    VastaaPoista
  3. Oikein mukavaa messupäivää...mä ryntään sinne vasta lauantaiksi. Hyvä toi tunnistamisjuttu, voi tulla kivoja tapaamisia!

    VastaaPoista
  4. Söpöt korut, voiko nuo syödä :D

    VastaaPoista
  5. Mukavaa messureissua teille molemmille.

    VastaaPoista
  6. Oikein mukavaa messumatkaa! Minä menen lauantaina, jos vain suinkin kykenen.

    VastaaPoista
  7. Mukavaa messupäivää! ja syötävän suloiset korvikset!

    VastaaPoista
  8. Toivottavasti päänsärky helpottaa huomiseksi.
    Hyvää Tampereen matkaa!

    VastaaPoista
  9. Mukavaa messumatkaa. Minäkin meinaan mennä, lauantaina! Harmi: olisin kyllä nykäissyt hihasta jos nuo vaahtokarkit olisi näkyneet!

    VastaaPoista
  10. Suloiset:) Minulla onkin jo vaakut korvissa valmiiksi, ettei unhoitu aamuhäslingissä, kun täältä kotoa starttaan;)

    Ihan kohta nähdään, hihii!

    VastaaPoista
  11. Mukavaa messupäivää:)Meikä on menossa lauantaina messuilemaan, ihanaa päästä katsomaan mitä kaikkea kaunista siellä onkaan ja saa sieltä aina kivoja ideoitakin:)Migreeni ei ole kiva kaveri, pikaista paranemista sinulle, sen kourista:)Ihania koruja olet tehnyt! Leppoista marraskuuta sinulle! T: Näpertelijä

    VastaaPoista
  12. Mukavaa messupäivää! Täältä saa varmaan lukea sitten messutunnelmia, kun en itse tuonne kerkee tänä vuonna ollenkaan. Toivottavasti migreeni on jo voitettu!

    VastaaPoista
  13. Hyvää messureissua Tampereelle! Minä olin viime lauantaida kädentaitomessuilla Helsingin messukeskuksessa. Kyllä oli hienot. Siellä oli kertakaikkiaan ihania tavaroita. Muuten, oli myös helmiä ja korujentekotarvikkeitakin, huomasin. Minä ostin sieltä villalankoja ja virolaisen lampaantaljan. Helsingissä samassa paikassa samaan aikaan oli muitakin messuja, mm. Elma-, metsä- ja lemmikkieläinmessut. Elmasta ostimme mm. rieskaa ja juustoa.

    VastaaPoista
  14. Mukavaa Käsityömessu-päivää Sinullekin!
    IIK-miten ihanat korvikset teillä molemmilla !

    Olen ollut Treella kahtena vuonna peräkkäin mutta nyt pidetään Tytön kanssa välivuosi.

    Mun lemppari kauppa siellä on VIOLARIUM joka myy ranskalaisia ristipistomalleja,kankaita,käsinvärjättyjä muliini-ja silkkilankoja sekä upeita ranskalaisia pellavanauhoja...

    Tunnelmahan siellä on upea..
    meiltäpäin lähtee kyllä Kolmen Emännän Ristipistokerhon kaksi muuta emäntää +tyttäriä yms.

    Tuun sitten tänne lukemaan millainen reissu sulla oli ! :) :)

    VastaaPoista
  15. M.Orvokki: Nää korvikset on kyllä mageet! Taidan ostaa itselleni omat, niin ei aina tarvii "tapella" ;)
    Kiitos messumatk toivotuksista :) Lompakko kannattais varmaan jättää kotiin :D

    -maria-: Kiitos :)

    MaMMeli: Törmätään vaan :) Kiskaise hihasta kun vieressä keikkuu vaahtikset ja varikset!

    Kytsätär: Kiitos :) Nämä on aika herkulliset ja kivat tuntomerkit :)

    Valua kuvasa: Hih, ei näitä enää olisi jos voisi syödä ;)

    seijap: Kiitos Seija :)

    Mervi: Kiitos :) Toivotaan, että pääset messuille lauantaina!

    Red Dragon: Kiitos :) Juu, nämä on kyllä i h a n a t <3

    Smirgeline: Tuntuu jo paremmalta, toivottavasti ei äidy uudelleen tämän päivän aikana...
    Kiitos matka toivotuksista :)

    Auli: Kiitos :) Juu harmi, olisi ollut kiva nähdä :)

    Zelda: Kyllä meidät nyt tunnistaa, hih! Ihanaa lähteä, enää muutama tunti niin päästään turisemaan :D

    Näpertelijä: Kiitos :) Migreeni ei ole kiva kaveri tosiaan, ihan tekee toimintakyvyttömäksi :( Mutta onneksi on tänään helpompi olo ja pääsen nauttimaan messuista <3
    Kiitos koru kehuista :) Mukavaa marraskuuta myös sinulle :)

    Aarnilintu: Kiitos :) Mukavaa viikonloppua myös sinulle! Toivottavasti kauppa käy (ja käyhän se kun tuotteet on niin ihania :))
    Migreeni on voitettu tältä erää :)

    Paula: Kiitos :) Minä en tuonne Helsingin messuille edes aikonutkaan, säästelin rahat Tampereelle ;) Mutta olisi varmasti ollut paljon kaikkea kivaa sielläkin :)

    Lumiruusu: Kiitos :) Eikös vain olekin meillä kivat korvikset, hih!
    Minä olen käynyt Tampereella ainakin kuutena vuotena peräkkäin, tykkään käydä siellä :)
    Pitääpä kurkata tuo Violarium, kiitos vinkistä!
    Kerron kyllä tunnelmista ja hankinnoista :D

    VastaaPoista
  16. Ihanat vaahtokarkit! Oikein mukavaa messureissua teille ja hyvää viikonloppua myös!

    VastaaPoista
  17. Aika makeat korvikset :) Mukavia messuja teille jotka pääsette!

    VastaaPoista
  18. KIITOS, torstaina postiluukusta oli kolahtanut jotain aivan todella ihanaa... Vaikka tulikin aikasta myöhään kotiin ni heti oli pikkusen neulottava mun revontulihuivi"viritelmää" jotta sai helmet sinne killumaan!!
    Niin paljon inspritroiduin merkeistä että kävin paikallisissa kaupoissa tutkiskelmeassa ja keksin laittaa siullekin kiitos pakettia tulemaan ;D

    VastaaPoista
  19. Ihana blogi sinulla. Olen kesäheinä novitan puolella ja on kiva tulla tänne katselemaan.
    Migreeni se vie minutkin välillä sängynpohjalle ja pimeään huoneeseen.
    Kivat korvakorut :) Mukavaa lauantaita!

    VastaaPoista
  20. Sissi: Ole hyvä :) Kiva jos tykkäsit! Minua jo vähän hävetti kun meni niin kauan, ennekuin sain ne sinulle tehtyä...
    Minäpä odotan mielenkiinnolla mitä minulle on tulossa :) Kiitos jo etukäteen!

    Tarja: Voi kiitos :)
    Migreeni ei ole ollenkaan kiva vaiva...
    Nyt minulla on omat lakukorvikset, niin neiti saa pitää vaahtokarkkinsa :D Mukavaa sunnuntaita sinulle :)

    VastaaPoista