torstai 22. elokuuta 2013

Jee, mä osaan!!

Olen jo ihan hirmu kauan halunnut oppia virkkaamaan afrikkalaisia kukkasia. Minä kun en osaa lukea virkkausohjeita ollenkaan, en vain ymmärrä niitä vaikka olisi kuinka suomen kielellä kirjoitettu.. Virkkauskaavioista ymmärrän vielä vähemmän..

No eilen sitten Tikkurilan neuletapaamisessa sain kädestä pitäen ospastusta kukkasten virkkaamiseen :) Olo oli hiukan epävarma ja virkkaustermitkin hakusessa ;)

Sain tällaisen aikaiseksi:



En uskaltanut lähteä soveltamaan värejä tuohon ensimmäiseen..

No, kun pääsin kotiin niin halusin heti testata oppimaani ja virkkasin kolme kukkasta ja tällä kertaa väreillä :D



Tykkään! Ja ihanaa kun oppii jotain mistä on haaveillut jo jonkin aikaa :)

Mukavaa loppu viikkoa ja viikonloppua teille kaikille!

10 kommenttia:

  1. Kyllä se siitä, jostain on aina aloitettava. Harjoitus tekee mestarin. Se on hieno tunne kun oppii jotain uutta. Tsemppiä virkkailuihin.

    VastaaPoista
  2. Ihania, olenpa iloinen onnistumisestasi:) Minäkin haaveilen uuden oppimisesta kohtapuoliin alkavalla kehräyskurssilla, hui!

    VastaaPoista
  3. Mä noita kans oon yrittänyt, mutta ei kyllä näköisiä tullut. Ehkä vaikka Minna mulle joskus kädestä pitäen taas opettais.

    VastaaPoista
  4. Varo vaan, noihin jää kirjaimellisesti koukkuun!

    VastaaPoista
  5. Onnea uuden taidon oppimisesta :) Noita on tosi kiva virkata!

    VastaaPoista
  6. Hienoja tulee! :) Mulla on vielä nuo afrikkalaiset opettelematta, en osaa oikein hahmottaa, mitä kuusikulmioista voisi tehdä, neliöt on siinä mielessä simppelimpiä. :)

    VastaaPoista
  7. Kauniita kukkia niistä tulee. Apua löytyy edelleen milloin vain tarvitset :)

    VastaaPoista
  8. Kauniita kukkia olet tehnyt. Ja ihanaa että olet oppinut uuden asian, minäkin aina riemuitsen niistä. =)

    VastaaPoista
  9. Mukava lukea kuulumisiasi:) Kaikkea kaunista on taasen puikoiltasi tipahtanut ja ihanaa Onnittelut uudesta taidosta, sinnikkyys palkitaan upealla lopputuloksella, kauniita kukkasia on siis syntymässä:) Meikäläiseltä on vielä näiden kukkasten opetteleminen suunnitteluvaiheessa, nyt olen jäänyt koukkuun isoäippien tekemiseen, ne vievät kanssa mukanaan,kun kerran sen oppii:) Ihanaa syksyn alkua sinulle! T: Näpertelijä

    VastaaPoista
  10. Oppimisen ilo paras ilo! Ihania afrikkalaisia! :)

    VastaaPoista