sunnuntai 18. elokuuta 2013

Sunnuntai mutinoita

Minä facebookissa kirjoittelin, että haluaisin villasukat, sellaiset raidalliset, vähän räsymaton oloiset.. Osaisinhan mä itsekin sellaiset neuloa, mutta se päättely ei oikein nappaa... No ihana Minna lupasi minulle ne neuloa :) Minä siis käväisin Lankamaailmassa Oulunkylässä ja valitsin itseäni miellyttävät langat ja värit ja kiikutin ne Minnalle.



Eilen Minna tuli ihanien sukkien kanssa käymään:





Ja olipa Minna minulle kämmekkäätkin neulonut :)



Neuloin itselleni bambulangasta boleron, neiti vei sen... Yritän jossain välissä napata siitä kuvan :) Ja tehdä itselleni uuden!

Siskolleni neuloin Pinaattitunikan synttärilahjaksi. Aion ehdottomasti tehdä tuollaisen myös itselleni!



Tällä hetkellä on teon alla itselleni mekko, isoäidinneliöitä helma :) Tykkään siitä nyt jo vaikka ei ole edes vamis :D Mekkoon tulee pitkät hihat ja hihansuihin neliöt.

Vaikka yleensä en keskeneräisiä töitäni esittele, niin teen nyt poikkeuksen :)



Pari Aleensa mekkoa jäi kuvaamatta ja junasukkiakin olen neulonut ja jo uusiin jalkoihin jaellut ilman että kuvia ehdin napata :)

Mukavaa sunnuntaita teille kaikille! Lisää kuvia tulossa kunhan saan aikaiseksi niitä ottaa noista valmiista töistä...

7 kommenttia:

  1. Mitä ihanuuksia! Voin jo kuvitella tuon isoäiti-mekon valmiina, siitä tulee upea!

    VastaaPoista
  2. Mikä siinä onkin ettei itselle tahdo ehtiä tekemään mitään :) Tuota mekkoa älä ainakaan anna kenellekään toiselle, siitä tulee huikea ♥

    VastaaPoista
  3. Kauniita töitä olet tehnyt ja saanut! :)

    VastaaPoista
  4. Mekko näytää ihastuttavalta:)

    VastaaPoista
  5. Kauniita töitä! Upean värikkäät sukat ja kämmekkäät olet saanut :).

    VastaaPoista
  6. Kauniita neulomuksia! Myös mekosta tulee varmasti ihana.

    VastaaPoista
  7. Vaude mitkä sukat. Aivan mun mieleen. :) Hauskalta näyttää neliömekko. Oottelen mielenkiinnolla valmistumista.

    VastaaPoista