keskiviikko 9. maaliskuuta 2011

Turmiollinen tapaaminen;)

Tänään oli kiva päivä:) Töistä suoraan hyppäsin junaan ja nokka kohti Helsinkiä ja Lankaeliä! Siellä oli neuletapaaminen ja moni nimimerkki sai kasvot, kiitos teille kaikille seurasta:)

Turmiollinen tämä tapaaminen oli siksi, että (yllätys yllätys!) ostin lankaa;) Viime kerralla huomasin tämän rosemohair värin tarjouksessa siellä ja nyt päätin, että jos sitä vielä on siellä niin ostan. Ja olihan sitä:D

Tästä tulee itselleni neuletakki, sitten joskus kun on aikaa itselleni neuloa:)



Piristävää loppu viikkoa kaikille:)

8 kommenttia:

  1. Oih, mitä ihanaa väriä, nami nami

    VastaaPoista
  2. hih..ja..hui..meinaatkos ruveta kerään mun kaa rosee kilpaa..onpa herkullinen väri..no mulle on tulossa 4 kerää fuksiaa ja 2 vaaleenpunasta..ja ai kun ne saa marinoitua ihan rauhassa..ja sitten kun sitä ei enään saa nii mä ja simpura paukautetaan kaikenlaisia ihanuuksia...

    VastaaPoista
  3. Simpura: Juuri tuon värin takia tätä halusin:) Jospa se joskus takiksi muotoutuu;) Tai sitten siitä tulee jotain ihan muuta:D

    ertzu: Onhan mulla noita ollut koko ajan se muutama ja rosesta olen tehnyt pari tunikaa aikaisemmin, tykkään langasta vaikka moni muu ei tykkääkään. Mutta kahtellaan kuinka kauan saa marinoitua;) Mambot, joista myös tulee takki on marinoitunut jo hetken aikaa:D

    VastaaPoista
  4. Haa, sinäkös sen hyllyn tyhjensit! :D
    Tuo on kans mun lempparivärini, mutta päätin jättää tällä kertaa hamstraamatta. Taidan olla tulossa kipeäksi...

    VastaaPoista
  5. Hyvän väristä lankaa, kelpaisi tännekin :)

    VastaaPoista
  6. Mukava tapaaminen oli ja kotiinkin päästiin kunniallisesti ;) Mun uudet keräni ovat kotiutuneet jo oivallisesti.

    VastaaPoista
  7. Herkku on tuo väri kyllä, nams:)

    VastaaPoista
  8. Drucilla: Minähän sen tyhjensin;) Nää oli mulle ekat kerät tätä väriä! Mutta nyt on pakko mennä lakkoon... Siis langanostolakkoon!

    Neferi: Kiitos, minustakin tosi ihana väri:)

    Krista: Oli tosi kiva tapaaminen:) Minäkin nyt ilmoittauduin sinne Tallinnan reissulle, toivottavasti mennään oikeaan laivaan:D
    Ei nuo munkaan kerät oo yhtään valittaneet, että olisivat huonoon kotiin joutuneet;)

    Zelda: Jep:) Ja marinoituna vielä herkumpi varmaan:D

    VastaaPoista